Kes veel kingituste tegemisega hädas?

Kindlasti on peale minu veel inimesi, kellel on alati häda sellega, et ei tea, mida inimestele kinkida. Sünnipäevaks, soolaleivaks, milleks iganes.

Praegu on moodne see, et kink oleks isiklik. Praktilised asjad liigituvad kas mingiks rämpsuks, mida vaja ei ole, või ollakse koguni solvunud, et miks kingitakse mingeid jubinaid, mida suudab igaüks endale ise ka muretseda.

Kõik ei oska oma kätega ise asju teha. Näiteks kampsunit kududa või puidust linnumaja ehitada. Ja paljude meelest on sellised asjad kingina nagunii kasutud või soovimatud, inimesed on ju valivad.

Kuigi ma oma klientidest tavaliselt ei kirjuta, siis ühe hiljutise kliendi puhul tundsin, et nad pakuvad teenust, mida ma tulevikus kindlasti ära hakkan kasutama. Seda just kingituste kontekstis.

Jutt sellisest toredast ettevõtmisest nagu Kleebis Veebist. Nende veebisaidil saab ise kujundada pudelitele (või purkidele) ägedaid silte. Sildi saab kleepida kas õllepudelile, limonaadipudelile, šampusele, veinile – no kuhu iganes. Ja tore kink ongi olemas. Personaalne ja kihvt.

Mõtlesin seda projekti juhtides, et mul endal on vennapojal sünnipäev tulemas ja kas poleks mitte tore tellida sildid, kus peal vennapoja nimi ja võib-olla veel midagi toredat. Laps saab sünnipäevalauale panna enda nime ja äkki isegi pildiga limonaadi.

Tol hetkel online-tellimine ei töötanud ja ma ise ei saanud silti lõpuni kujundada, kuigi see protsess on seal lihtne. Õnneks pakkus klient välja, et saatku ma foto, nimekiri asjadest, mis mu vennapojale meeldivad, ja ta paneb ise midagi lahedat kokku. Tulemus ei valmistanud pettumust.

Ta panigi kokku jumalast vinge sildi, kus minu vennapojast sai prillide ja valge kitliga teadlane (talle väga meeldivad igasugused katsed ja teadusega seonduv) ja samal sildil lõbus tõukerattal kihutaja. Ma olin täitsa hämmingus, kui seda kujundust nägin – see ületas mu ootusi.

Ostsin poest 10 Mountain Dew limonaadi (selle sildid käivad kõige kergemini pudelilt ära) ja asendasin uute siltidega.

Ema otsis mingi pappkasti ka kodust, kuhu limonaadid sisse panime ja oligi olemas kast personaalset limpsi. Kui põhikink oli puhtalt praktiline ja tellitud vastavalt sellele, mida lapsel hetkel vaja oli, siis emotsionaalse kingi niši täitis limonaad ideaalselt.

20170713_180023

Pool silti on siit näha.

Miks ma veel Kleebis Veebist saiti julgen soovitada, on see, et üks väga andekas copywriter on valmis kirjutanud portsu ägeda tekstiga silte, mida erinevate tähtpäevade puhul tellida. Valmisteksti saab enda soovide järgi kohendada või lasta end inspireerida. Päris paljud neist siltidest on nii naljakad, et sain tööd üle lugedes hea kõhutäie naerda.

Kahju ainult, et aastaid tagasi, kui tüdrukuteõhtut korraldasin, sellist võimalust polnud. Oleksin kindlasti pruudi auks kokku pannud spetsiaalse tüdrukuteõhtu teemajoogi. Aga ehk tulevikus abiellub mõni sõbranna veel.

Nii et, sõbrad, kellega mul tulevikus sünnipäeva-asju ajada – hoidke alt! Teile on tulemas eriliste siltidega kingid 🙂

1 kommentaar

  1. Liisi

    See tunne on tegelikult päris sage, et ei tea mida kinkida minul ka. Tahaks alati teha sellist üllatust nagu mulle endale meeldiks saada aga samas kui on vahel nii palju sünnipäevi järjest ja lihtsalt ei jõua süveneda ja läbi mõelda on ikka väga raske. Kleebiste idee on tegelikult väga orginaalne, lastele sobib ülihästi ja miks mitte ka suuremate juubelit puhul täiskasvanute jookide puhul! Usun, et seda tulevikus isegi kasutan. Olen proovinud välja mõelda ise ka nüüd universaalseid asju, mis poleks igavad. Üks kihvt leid, mis sõbrad meile elukaaslasga tegid oli see: https://www.kingitus.ee/kingitus/sita-teeninduse-ohtusook See nimi kõlab lihtsalt nii halvasti, et olin korra hingest kinni lausa ja mõtlesin, et miks küll! Kas saab midagi õudsamat olla? Aga tegelikult, kui kohale jõudsime ja läbi tegime lõpuks siis oli absoluutselt seda külastust väärt. Pole tükk aega nii palju naerda saanud. Toidud olid pigem isegi pluss lihtsalt, sest rohkem oli lõbus ja kogu see olukord seal ikka väga humoorikas. Elukaaslane vahel pirtsutab toitudega aga talle tegelikult ka meeldis isegi, selles mõttes eriti kümnesse. Ja nüüd olengi mõelnud, et see on raudselt nüüd midagi sellist, mida järgmine kord kui täpselt ei tea mida viia kingiks või teha siis kasvõi see, on küll universaalne aga on piisavalt omanäoline ka. Ja siis on järgmine kord tuttavatega kokku saades kohe hea jututeema, kuidas läks ja kas “jäädi ellu” 🙂

    Meeldib

Kommi