Kehapostitus. Igav (teile)

Kuna ma hakkasin nüüd trennis käima ja ma tahan, et sellel mingi tulemuslikkus ka oleks, siis ma käisin kehakoostise mõõtmises. Sellel puudub igasugune seos faktiga, et ma sain selle mõõtmise liitumisel tasuta, mkmm, pole seotud.

Ja no üldiselt minu ihust ja trennist see postitus räägibki. Seega teile ei pruugi see huvitav olla. Mulle on aga väga oluline, et olukord fikseerida ja mõõtmise tulemused enda jaoks ära arhiveerida.

Et ma olen samasuguse riistapuuga oma kehale varem analüüsi teinud, siis oli nüüd eriti põnev teada saada, mis muutunud on. Ma olen kolm korda käinud ja kõige mõistlikum oleks võrrelda kõige varasema korraga. Olin siis mõned kuud juba treeninud, aga ikkagi suhteliselt trenni tee alguses, sest polnud varem kunagi nii tõsiselt trennis käinud. Numbrid tookord sellised.

Tänased numbrid on sellised.

kehakoostis2019

Laias laastus on muutunud see, et raskem olin nüüd mõõtmise hetkel. Rasva oli 1 kg rohkem, aga lihast oli ka 400 g rohkem! Nii et päris nii pole, et sel hetkel kui treenimise lõpetad, kärbuvad lihased nädalaga nulli. Õnneks. Midagi mul ikka on säilunud.

Lisaks lihase algetele on säilinud ka oskus trennis õigesti kaasa teha. Täna hommikul käisin BodyPumpis. Treener küsis, kas keegi on esimest korda ja ma ütlesin, et mina olen. Kusjuures BodyPumpi nimelises (Les Millsi omas) trennis olin veel täitsa esimest korda elus! Pärast trenni tuli treener rääkima, et sa tegid nii ilusti kõike, sa vist ikka pole esimest korda. Siis ma avaldasin, et olen, aga varem olen teinud lihtsalt mingi teise kava Pumpi, Spartas. Tegi meele rõõmsaks, et ma ikkagi andsin välja sellise inimese mõõdu, kes on varem ikkagi spordisaali sattunud.

Tore on ka see, et keha bioloogiline vanus on päris vanusest endiselt aasta maas. Ja noh tore on ka seal normaalsete kastis olla, ehkki ma tahaks olla seal kasti alumise joone juures, mitte keskel. Nii nagu vanasti olin. Aga see ongi hea, et on, kuhu pürgida. Kui kõik oleks nii nagu vaja, siis oleks poole igavam trenni teha 🙂

Rutiin on mul hetkel kujunenud selliseks, et ärkan kell 6.50 ja lähen spordiklubisse. Esmaspäeviti hakkan BP-s käima (pärast tänast katsetust sai see selgeks), neljapäeviti on mul üks teine rühmatrenn. Ülejäänud päevadel teen jõukas omaloomingu kardiot. Nädalavahetusel ei käi nii vara hommikul, siis lähen päeval. Trennis käin max 6 korda nädalas. Võib ka 5, kui 6 ei mängi välja. Seni on plaan igatahes pidanud. Loodan väga, et ma vahepeal laisaks ei lähe ja järge käest ei kaota.

Muus osas on elu endine. Klaver leiab praktiliselt iga päev kasutust. Eile sain tunnis uue loo, mida õppida ja täna tegin pool sellest endale selgeks. Homme tulevad sõbrad pokkerit mängima minu juurde ja no ilmselgelt on mul vaja neile midagi ette mängida 😀 Ja ikka mingit sellist meloodiat, mida nad ka teavad. Muidu arvavad, et ma ei oskagi midagi.

Ja kaks tööpäeva veel, siis saab sõpradega Berliini minna. Ma nii kohutavalt väga palju ootan seda, sest olen natuke tööst kurnatud, iga vaba päev kulub hetkel marjaks. Miskipärast tellitakse praegu nii metsikult igasuguseid asju, nagu oleks viimnepäev lähenemas… Unistan sellistest tööpäevadest, kus tekiks korrakski hetk, kus mitte midagi pole teha. Mingi pool aastat pole ma selliseid päevi küll näinud.

Advertisements

5 kommentaari

  1. Klari

    Lugesin seda “ärkan kell 6.50 ja lähen trenni” lauset ja mõtlesin, et oomaigaad, on alles inimesed olemas, ma never ei suudaks nii vara… a siis meenus mulle, et ma ise ärkan kell 6.00 ja lähen tööle 😀

    Aga kui sa hommikuti trenni lähed, kas sa näiteks sööd ka enne vms? See on mul hommikuste trennide juures kõige arusaamatum asi alati, ma ise pole iialgi elus hommikuti treeninud (välja arvatud see paar korda sel suvel, kus ma maratoniks valmistudes olin sunnitud pühapäevahommikuti kell 6 mitmeks tunniks jooksma minema, et põrgukuumusest pääseda)

    • Esiteks ärkamine – ma mõtlesin ka, et ma ei suudaks mitte iial, tundus maksimaalselt napakas mõte kunagi. Aga siis proovisin ja see töötab väga hästi. Kuna ma ei salli inimesi, siis ma tahan käia trennis ajal, mil neid võimalikult vähe on. Õhtul pärast 5 ei ole neid kunagi vähe, mitte üheski klubis. Pealegi napsaks see mu elust palju suurema tüki. Mul on õhtul muudki teha kui trennis käia. Nüüd hommikul käies hakkab mu päev täpselt samal ajal kui muidu, ainult et üks linnuke on juba kirjas 🙂

      Söömisest. Jah, see oli ka mu jaoks päris suur küsimus alguses. Mu parim sõber teeb ka hommikuti trenni ja ütles, et ta joob BCAA joogi kohe kui ärkab. Poole tunni pärast on kere energia ära omastanud ja võib hakata rassima. Ma siis ka proovisin neid BCAA-sid, aga need kõik on nii jälgi maitsega, et ma ausalt öeldes olen mitu korda pärast äratuskella helisemist mõelnud mitte et, appi, nüüd peab ärkama ja sooja teki alt välja tulema, vaid et, appi, ma pean nüüd minema ju seda Fervexi-maitselist rõvedust jooma 😀 Nii et otsustasin sellest loobuda.

      Uurisin ka treenerilt, mida hommikusöögiga teha. Ta ütles, et tegelikult paneme tänasele trennile aluse eilse söömisega. Kui oled eelmisel päeval normaalselt söönud, siis on jaksu ka hommikul söömata trenni teha. Kui aga jaksu pole, siis üks banaan või mingi smuuti süüa. Või üldse juua klaas mahla. Mingi kõrvaltvaataja soovitas süüa lastele mõeldud püreesid (kuhu pole suhkrut lisatud). Ma ise ei saa mingit tahket toitu enne trenni süüa, pingutusega hakkab üles ajama. Ja nüüd ma olengi mitu korda ilma söömata käinud ja jaksan ilusti. Igaks kümneks juhuks on ka mingid BCAA kotikesed varuks, et kui üldse ikka jõudu pole, aga treener, kellega rääkisin, laitis igasugused toidulisandid maha ja ütles, et peaks hakkama saama ikkagi naturaalse toiduga, nii on kõige parem. Kohe kui trennist kodus, panen pudru keema ja söön. Toimib.

      • Klari

        Mina kasutan BPI Sports Best BCAA nimelist toodet, ma leian küll, et see on väga hea maitsega. Erinevad maitsed. Mingi passionfruit maitse oli eriti hea mu meelest. Mingid odavamad brändid pole nii head olnud. Muidugi on tegelikult asi nii, et BCAA on lollidelt raha välja pumpamiseks tehtud, aga no mulle meeldib mõnikord mingit maitsega asja juua (ma ei joo mahlu, karastusjooke ega midagi sellist).

        Ma olen ka mõelnud, et tahaks hommikul vara trenniga ühele poole saada, aga mulle tundub, et minu päevakavasse seda vist mahutada ei õnnestu. Ma olen see tropp, kes peab konkreetsel kellaajal juba kontoris laua taga istuma, ja kuna see kellaaeg on 7.30, siis ma ei näe võimalust jõuda enne seda trenn ära teha. Pean leppima tipptunniga ja võimalusega, et mitu nädalat ei saa kükipuurile pihta 😀

        • Sa peaksid siis enne tööle minekut trennis käimiseks laskma spordisaalil eraldi võtme teha, kuna vaevalt mõni asutus nii varakult lahtigi on 😀 Mul selles mõttes veab, et on vastav võimalus. Aga kas sa vabaned ka siis töölt varem? Kui nii, siis jõuad trenni enne kella 5, siis ka vähem rahvast?

  2. Kes hommikuti trennis käib, see asjatult ei longi…Mulle meeldib ka kohe hommikul saag käima tõmmata, siis on päevaks mõnus särts sees. Kuna mu pulss on puhkeasendis kuskil 45 kandis, siis see on teinekord hädavajalik. 🙂 Praegu olen küll valinud koduse treeningsaali (mul on siin hantlid, pall ja need tsirkuserõngad), lisaks siis jooks õues ja kord nädalas vean end ujuma. Ainult jõusaali ja BP-ga sinna juurde tegin end natuke katki, aga see on mu eripära, et ma kipun ka toredate asjadega üle panema.
    Kehakoostis on meil suhteliselt sama ja gabariidid ilmselt ka: sa oled 3 cm pikem ja kaalud 3 kg rohkem 🙂

    Aga jah – mulle meeldivad varahommikused trennid ja ka linna vahel jooksmised seepärast rohkem, et normaalsed inimesed alles magavad ja linn on minu. .)

Kommi

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: