Kui palju on ilmas lolle

See ei ole küsimus. See on tõdemus, millele ma järjekordselt jõudsin, vaadates Netflixi sarja “Escaping Twin Flames”.

USAs pidi olema üle 10 000 sekti. Jutt ei käi süütutest usulahkudest vms, vaid ikka konkreetselt kultustest, kus jumaldatakse mingit isehakanud jumalust. Ma olen korra juba kultusest kõnelevast sarjast kirjutanud. Lugesin uuesti üle ja töötasin läbi ka kommentaarid, sest tookord võtsid paljud targad inimesed sõna. Aga tolle ja selle sarja vahel on mõned erinevused.

Eelmine sari rääkis usulahust. Sinna sünniti ja seda elu elati täiel rinnal. Kuna see põhines mingil piiritletud religioonil, oli selles elus minu meelest rohkem struktuursust. Välisele polnud kohta ja sellega polnud paljud kunagi kokku puutunudki. Twin Flame’i puhul on täiesti teisiti. Selleni jõudsid tavalised inimesed, kes internetis ringi guugeldasid. Muidu elasid täiesti tavalist elu, olid kooliski käinud ja neid peeti mõistlikeks kodanikeks.

Miks neil siis katus minema sõitis?

Nimelt keskendub Twin Flame’i teooria sellel, et igal inimesel on siin ilmas kaksikhing. Mitte hingesugulane, vaid kaksikhing. Kes soovib, võib ise uurida, mille poolest kaksikhinged ja hingesugulased erinevad, kogu selle kontseptsiooni kohta on loodud tohutult materjali.

Ühesõnaga, kaksikhing siis. Selle tunned ära nii, et selle inimesega kohtudes tekib meeletu tõmme. Füüsiliselt hakkab see inimene väga meeldima ja temaga on tore aega veeta. Ma ütleks, et kõlab nagu täiesti tavaline armumise stsenaarium, kas pole? Ainult siin tulebki vahe sisse. Kui kaks inimest üksteise armuvad ja tahavad koos olla, siis nad lihtsalt on koos, astuvad suhtesse ja elavad õnnelikult. Aga see pole mingi Twin Flame! Twin Flame’i puhul on nimelt see, et üks pool nagu hästi ei tahagi. Võimalik, et korraks isegi hullab sinuga või on sinuga lihtsalt väga heades ja lähedastes sõprussuhetes. Aga kaaslaseks ja armastajaks ta sind ei taha. Näiteks võib ta öelda, et tema meelest on tegemist sõprussuhtega. Kusjuures ta võib isegi öelda, et ta on homo (sest ta päriselt ongi) ja teda ei huvita vastassoost inimesed. Mis iganes põhjuse ta sulle annab – ära heida meelt! Kuna Twin Flame’idel ongi omavahel suhted keerulised, kuna see kõik on lihtsalt nii võimas ja eriline, siis on eemaletõukamine ja minema kõndimine täiesti normaalsed suhte etapid, mis tuleb lihtsalt üle elada. Kuidas see käib? No üldiselt see käib läbi “võitlemise”. Ehk et sa hakkad põhimõtteliselt oma Twin Flame’i jälitama, ahistama ja talle peale käima. Aktiivselt ja passiivselt, lähedalt ja kaugelt. Kuidas täpselt, seda sulle juba õpetatakse. Aga ole siis hoiatatud, et see tagaajamise periood võib kesta aastaid. Aastaid!

Kogu selle õppe või programmi ajal kulutad sina muidugi raha. Algul ostad ühe raamatu, mis maksab a la 15 dollarit. Aga siis liitud juba aastase kursusega, mille kuutasu on 200+ dollarit. Sa leiad selle raha! Kas sa siis aru ei saa, mis siin elus päriselt oluline on? Tühm oled v? Sa maksad, sest see on ainus viis. Kui sa kursusel sees oled, siis sa saad endale isikliku mentori. Talle pead ka muidugi maksma. Ja ühel hetkel, kui Jeff ja tema naine Shaleia, kes on programmi loojad, seda arvavad, siis pead sa hakkama ise mentoriks õppima. See mõistagi maksab raha. Hiljem, kui mentorlusprogramm läbitud, siis sa saad endale oma õpilased. Nemad maksavad raha, aga ära siis unusta, et 50% tasust läheb Jeffile ja Shaleiale.

Kõik on igati loogiline. Sina kohtasid oma elu armastust, kes sinust huvitatud pole. Aga sa võitled tema nimel. Selle võitluse käigus sa pumpad aferistidele muudkui pappi ja teed neile tasuta tööd vastavalt oma oskustele (kui sa oled graafiline disainer, siis sa abistad kujunduste loomisega; kui sa oled müügimees, siis sa värbad uusi liikmeid; kui sa oled mingi muu spetsialist, siis abistad turundust muude tegevustega ja kui sa oled näiteks kokk või juuksur – no küll siis Jeff ja Shaleia sulle muu rakenduse leiavad).

Täiskasvanud inimesed siis on jõudnud sellise programmini ja sukelduvad sellesse ennastunustavalt.

Ma tõesti soovitan seda sarja vaadata, sest sekt, mis alustab algul üsna tagasihoidliku ja süütu raha väljapressimise programmiga, jõuab ühel hetkel välja vägagi õõvastavate asjadeni.

KUI LOLL saab üks inimene olla, et sellise asja õnge läheb ja lõpuks enda sugu muutma asub???

Müstiline lollus. Uskumatu piiratus valitseb meil maailmas. Ma ei oska isegi kaasa tunda, sest siin ei saa olla jutt ainult haavatavusest ja katkisest hingest, mille tõttu inimene haarab igast õlekõrrest. Siin on ikka sügav vaimupimedus mängus.

Aga vaadake ise.

11 kommentaari

  1. Tõsi, äratasid huvi küll. Ja see on päris, mitte väljamõeldud filmistsenaarium?

    Meeldib

    • Mhmh, kahjuks küll. Selles sarjas räägivad endised Twin Flame Universe’i liikmed, kes lõpuks tulema tulid. Just guugeldasin, et sekti Facebooki grupis, kus nad üksteisega aktiivselt suhtlevad, on veel tänagi üle 42 000 liikme. See elab endiselt oma rõõmsat elu, keegi neid vastutusele pole võtnud.

      Liked by 1 person

  2. ritsik

    Uduselt mäletan üht kaksikleegiteemalist blogijat, kellega Pärnus ükskord blogikokkutulekul kohtusime, aga me lähemalt ei tutvunud. Tema blogi kõneles jah kogu aeg, et asjad on keerulised oma kaksikleegi- kutiga, aga miks, ei mäleta. Ma ei teadnud, et see on reegel.

    Meeldib

    • Ohoh! Päriselt ka lausa mõni eestlane on sellesse lõksu langenud?

      Ma tänase postituse jaoks spetsiaalselt otsisin välja artikli, et tutvuda, millised märgid Twin Flame’ile viitavad. Vaata seda: https://www.mindbodygreen.com/articles/twin-flames-signs-meaning-and-stages
      Siin on kõik suhte faasid toodud. Ja üks neist on selline:

      Stage 6: The chase
      The chase, also called twin flame separation, is a big part of many twin flame relationships; someone will always walk away. “Twin flame relationships have a ton of push-pull,” Kaiser says. “Part of the chase is the reward for each person. But there will be a time when one partner will pull away, and this causes separation.”

      Märgiline on, et tagaajamisele järgneb faas nimega “The surrender”….

      See keerulisus paistab neil tõesti reegel olevat. Väga mugav seejuures, sest mõtle kui suhe kulgekski nii, et üks armastab, teine armastab, mõlemad tahavad koos õnnelikud olla – mis siis oleks see probleem, mille lahendamiseks inimeselt raha välja pumbata?

      Meeldib

      • Kiire guugeldamine annab infot, et isegi rohkem kui ainult mõni eestlane on selles asjas sees.

        Kas mitte Paljas Porgand või mis iganes maitseaine nimega ta end praegu ei kutsu, ei ajanud ka sellist teksti kunagi?

        Liked by 1 person

  3. Anonüümne

    Omg, see kõlab nagu vabandus oma kehvale suhtele ja/või stalkeritele – ma mitte ei ahista kedagi, vaid see on mu twin flame, me oleme kokku loodud ja see tähendab, et ma võin teda jälitada …

    Jumal, anna kannatust.

    Meeldib

    • Mhmh, seal sarjas ühe jaoks lõpeb asi vanglaga, sest rikkus lähenemikeeldu 😀

      Meeldib

  4. Püha jumal, ma olen täiesti ajast mahajäänud – pole kaksiklegist MITTE MIDAGI kuulnud. Kohe guugeldama :-). Eriti neid Eesti omi.

    Meeldib

  5. Oh, tead… mul on sarnaste sektidega pisut kokkupuuteid olnud, nii siin- kui sealpool ookeani. Ses mõttes, et tunnen inimesi, kes eneseotsinguil säärastesse sektidesse sattunud. Tahan (kogemuspõhiselt) nende kaitseks öelda, et tegemist ei pruugi üldsegi olla rumalate, ebaintelligentsete inimesega, elik “lollidega”. Kaugel sellest.

    Anyway. Mu kõige põhjalikum kogemus on Access Conciousness nimelise… ee… praktikaga, ühe kunagi lähedase inimese läbi. Sarnane ülesehitus nagu sinu kirjeldatu – kõigepealt kirjasõna, siis kogunemised, siis saad valgustatud ja hakkad (kopsaka tasu eest muidugi) ise abiandjaks õppima. Repertuaaris on muuhulgas sellised grupiettevõtmised nagu vee veiniks muutmine ja mõttejõul merepõhja kogenenud plastiku lahustamine (selleks korraldatakse vastavaid kruiise). Ja – TMI tõenäoliselt, aga et juba jutuks läks, saagu ära märgitud – isiklikult olen olnud olukorras, kus mu AC koolitusega toonane sõbranna flirtis me kodus pikemal külastusvisiidil olles mu abikaasaga nii, et tuli taga. Sest noh, AC propageerib, et sa saad kõik, mida tahad, ja pakub tulemuse saavutamiseks ka “tööriistu”. (See sõna ajab eneseabi kontekstis mind üleni sügelema, ma ei teagi miks, sest tegelikult ju täiesti kohane termin?) For the record – mu mees vedu ei võtnud.

    p.s. Kusjuures ma ise pole eneseabi eitaja, ma ei viska last koos pesuveega välja. Olen ka ise ühe koma teise asjaga tegelenud, väikestviisi tegelen praegugi, aga rahal baseeruv sektivärk… no see on hoopis miskit muud. Kui me räägime valgustatuse levitamisest, teadmiste jagamisest, peaks jagaja, kui ta tahab usaldatav olla, idee poolest ju juba niivõrd valgustatud olema, et seda tasuta teha, missioonitundest. Niipea kui raha mängu tuleb (olgu või kirikumaksu näol, kui konventsionaalseid religioone näiteks tuua), kisub asi soolapuhumiseks. Snake oil salesmen.

    p.p.s. Vaatan rõõmuga, et olen su blogrollis. Aga paluks lahkesti üks null juurde lisada. =)

    Meeldib

    • No ma ei tea. Kui keegi arvab, et mõtte jõul saab veest veini teha või meres lebavat plastikut lahustada, kas sa siis tõesti usud, et ta ei ole peast täiesti lollakas? 😀 Mind on küll raske selles veenda. Kusjuures ma ei ole ka üldse eneseabi eitaja. Ma usun, et leidub hulk häid eneseabi raamatuid, kuid seda pean tõesti tunnistama, et kui need kalduvad esoteerika poolele, siis ma neid tõsiselt ei võta. Kui raamat põhineb üldtunnustatud psühholoogilistel printsiipidel ja aitab inimesel mõttemustritest aru saada ning õpetab neid muutma, siis sellesse usun iga kell.

      Palun vabandust, et see null sealt juba aastaid puudu oli! Viga on nüüd parandatud 🙂

      Meeldib

  6. mulle meenutab kangesti ka Red Pilli vms naistesebimisgurusid, kellele teatud tüüpi üksildased mehed on nõus hirmsasti raha maksma, et guru neile mingit misogüünset sousti ajaks – sest nähtavasti on kuidagi lohutavam mõelda, et naistega ei suju suhted, sest nood pole ikka päris õiged inimesed.

    mul on kahtlus, et üks tüüp üritas kunagi minu peal zavoodis seda tüüpi gurudelt õpitud neggingu võtet kasutada, arvake ära, kas töötas.

    Meeldib

Kommi